12 februari 2013

Fixar foten

Just nu försöker jag träna upp min fot, i hopp om att rehaben ska gå snabbare och enklare efter operationen. Står på balansplatta varje dag - vilket också var ett krav för att jag skulle få göra OP, att kunna stå kontrellerat på en balanspaltta (men det har jag kunnat göra i över ett år nu..). Gör utfallsteg och andra bra övningar som stabilisrar fotleden (y)

Den 18 mars är det dags! Då får jag ett helt ledband som förhoppningsvis ska förbättra allt jag gör. Fyra dagar efter operationen ska vi åka till Borås för att tävla i cheerleading - nej, jag ska inte vara med. Däremot är risken stor att jag kommer ha ont, såå vi får se hur det går med det ^^

 



OCH btw. Iphonen (som jag endast använder som kamera, eftersom den inte funkar till annat) fungerar inte alls längre. Därav blir det inga bilder :)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar